ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


 

Γιατί να επιλέξω τα έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ;

Είναι τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ φιλικά προς το περιβάλλον; 

Πού βρίσκονται τα καταστήματα της εταιρίας;

Μπορώ να παραγγείλω έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ μέσω διαδικτύου;

Πόσος καιρός θα χρειαστεί μέχρι να παραλάβω τα έπιπλα μου;

Πότε επικοινωνούμε, με ποια τμήματα και για ποιο λόγο;

Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω τα έπιπλα μου;

Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης;

Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Αν κάτι πάει στραβά;

Τι εγγύηση έχουν τα έπιπλα που αγοράζω;

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην ορθή επιλογή για τη διακόσμηση των χώρων μου;

Τί θα με συμβουλεύατε γενικά σε θέματα διακόσμησης;

Χρήσιμες συμβουλές χρήσης και συντήρησης των επίπλων σας

 

Γιατί να επιλέξω τα έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ;

 
  • Είμαστε 100% ελληνική επιχείρηση που απασχολεί περισσότερους από 130 Έλληνες εργαζόμενους από τους οποίους οι μισοί προσελήφθησαν την τελευταία διετία.
  • Διαθέτουμε μοντέλα επίπλωσης για όλους τους χώρους, κατασκευασμένα από τα καλύτερα υλικά, με απαράμιλλη φινέτσα, λειτουργικότητα και σύγχρονο σχεδιασμό, πολλές φορές στην αιχμή των τάσεων της αγοράς.
  • Στα καταστήματά μας θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από πρωτότυπα διακοσμητικά είδη, πίνακες, χαλιά και πολλές άλλες ιδέες για μια ολοκληρωμένη εικόνα σύγχρονου σπιτιού.
  • Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι διακόσμησης της εταιρίας μας, σας περιμένουν στα πολυτελή καταστήματά μας, πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν και να σας προτείνουν τρόπους για να αναβαθμίσετε το χώρο σας.
  • Τα περισσότερα μοντέλα μας είναι ετοιμοπαράδοτα από τα καταστήματά μας, ενώ φροντίζουμε οι χρόνοι παραλαβής από το τμήμα παραδόσεων να είναι οι πιο σύντομοι της αγοράς.
  • Με έπιπλα υψηλής αισθητικής και ποιότητας σε προνομιακές τιμές, είμαστε σίγουροι ότι κάθε ευρώ σας απολαμβάνει το υψηλότερο δυνατό «value for money».
  • Οι τιμές των επίπλων μας περιλαμβάνουν ΦΠΑ τον οποίο αποδίδουμε στο ελληνικό κράτος, πάντα στα χρονικά όρια που ορίζει ο νόμος.
  • Συνεισφέρουμε ενεργά στο εθνικό προϊόν αφού φορολογούμαστε στην Ελλάδα και εκπληρώνουμε το χρέος μας ως επιχείρηση καταβάλλοντας όλες τις νόμιμες εισφορές μας στην πολιτεία.
  • Ο κύριος όγκος των επίπλων των καταστημάτων ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ παράγεται από ελληνικά χέρια, στηρίζοντας την τοπική επιχειρηματικότητα τις ελληνικές επιχειρήσεις επίπλων δίνοντας αξία στην εγχώρια παραγωγή. Πολλές από αυτές είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης και απασχολούν συνολικά περισσότερους από 300 εργαζόμενους.
  • Πιστεύοντας στο αύριο, ανοίγουμε νέα καταστήματα προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας.
  • Προσανατολιζόμαστε σε εξαγωγές ελληνικών προϊόντων υψηλής ποιότητας.
  • Δίνουμε τη δυνατότητα στην ελληνική οικογένεια να ξεκινήσει ή να ανανεώσει το σπιτικό της προσφέροντας ποιοτικά έπιπλα στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς.
  • Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ τολμούμε να ονειρευτούμε το μέλλον όλων μας στην Ελλάδα!



 Πίσω στην αρχή 

 

 Είναι τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ φιλικά προς το περιβάλλον; 

Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ νοιαζόμαστε για το οικολογικό μας αποτύπωμα και λειτουργούμε φιλικά προς το περιβάλλον. Η ξυλεία των επίπλων μας προέρχεται μόνο από ελεγχόμενες καλλιέργειες. Χρησιμοποιούμε μη τοξικά φινιρίσματα και προϊόντα με πιστοποίηση Ε1 και Ε0. Τα υλικά συσκευασίας μας συλλέγονται μετά την παράδοσή τους από τους ανθρώπους μας και οδηγούνται στην ανακύκλωση. Έτσι, εμείς στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ, είμαστε σίγουροι ότι η ποιότητά μας συνοδεύεται και από τον απαραίτητο σεβασμό στο περιβάλλον για μας και τα παιδιά μας.
 

Πού βρίσκονται τα καταστήματα της εταιρίας; 
 

Μπορείτε να ανατρέξετε στο υπόλοιπο site ή πατήστε εδώ.    

 Πίσω στην αρχή 


 Μπορώ να παραγγείλω έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ μέσω διαδικτύου;

Σύντομα θα είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε υπηρεσίες πώλησης μέσω διαδικτύου. Για την ώρα μπορείτε να παραγγείλετε online ορισμένα μόνο είδη. Για τα υπόλοιπα παρακαλούμε περιηγηθείτε στο site μας και ενημερώστε μας μέσω του πεδίου ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για τα είδη που επιθυμείτε. Οι άνθρωποί μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας. 
 
 

 Πίσω στην αρχή 
 
 

Ποσός καιρός θα χρειαστεί μέχρι να παραλάβω τα έπιπλα μου;

  Το 90% των επίπλων που παραδίδουμε υπάρχουν σε μικρή παρακαταθήκη, και φτάνουν στο σπίτι σας σε λίγες μέρες. Επίσης μπορούμε να προγραμματίσουμε μια ετεροχρονισμένη παράδοση –για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο- και να σας διευκολύνουμε σε κάποια περίπτωση νέου σπιτιού, ανακαίνισης κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις που χρειάζεται ειδική παραγγελία ενός επίπλου, ίσως χρειαστεί λίγος χρόνος παραπάνω. 

Το δελτίο παραγγελίας που κρατάτε στα χέρια σας αποτελεί το σχετικό τεκμήριο σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης των επίπλων σας. Πρέπει να το έχετε διαθέσιμο μπροστά σας κάθε φορά που επικοινωνείτε με το αρμόδιο τμήμα. Στο δελτίο αυτό αναγράφεται πάντα και η επιθυμητή ημερομηνία παράδοσης που συνήθως απεικονίζει την ευχέρεια παράδοσης των επίπλων σας από την εταιρεία μας σε μια ημερομηνία που εσείς θεωρείτε βολική.

Εφόσον κατά την παραγγελία ελέγχθηκε η διαθεσιμότητα για όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και πιστοποιήθηκε η δυνατότητα της παράδοσης δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα. Θα φροντίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να μείνετε ικανοποιημένοι από την εταιρεία μας και σ’ αυτό το επίπεδο.
Παρόλα αυτά το επιθυμητό δεν είναι πάντοτε εφικτό. Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ δε έχουμε κανένα λόγο να καθυστερήσουμε την παράδοση προϊόντων που βρίσκονται στην αποθήκη μας. Κάποιες λίγες φορές, μπορεί, παρόλ’ αυτά, να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση που συνήθως οφείλεται στον προμηθευτή-κατασκευαστή των επίπλων σας. Ειδικά στην περίοδο κρίσης που διανύουμε το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην πρώτη ύλη που μπορεί να έρθει με μια μικροκαθυστέρηση και να δημιουργήσει το σχετικό πρόβλημα στην παραγωγή.

Αν διαπιστωθεί μια τέτοια καθυστέρηση και εφόσον αυτή είναι μεγαλύτερη από το διάστημα των 1-2 ημερών μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραδόσεων για να ενημερωθείτε σχετικά. Οι άνθρωποί μας θα σας εξηγήσουν τους λόγους καθυστέρησης και θα σας ορίσουν την νέα ημερομηνία παράδοσης.
Σε τέτοιες περιπτώσεις θα παρακαλούσαμε να κάνετε λίγη υπομονή. Άλλωστε κάνετε μια αγορά που κρατά για μια ζωή, λίγες επιπλέον ημέρες καθυστέρησης δεν πρόκειται να αλλάξουν τίποτα. Εάν η σχετική ημερομηνία υπαγορεύεται από κάποια γεγονότα, πχ. γάμος, θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας ώστε να μην έχετε κανένα πρόβλημα.

 Πίσω στην αρχή 
 

 

Πότε επικοινωνούμε, με ποια τμήματα και για ποιον λόγο;

Από τη στιγμή της παραγγελίας σας από τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ο πρώτος άνθρωπος που θα αναζητήσετε σε περίπτωση που χρειαστείτε οτιδήποτε είναι ο σύμβουλος διακόσμησης - πωλητής με τον οποίο κάνατε την αγορά σας. Θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα χρειαστείτε και θα σας κατευθύνει, αν χρειάζεται, στο αρμόδιο τμήμα για επιπλέον πληροφορίες ή οτιδήποτε άλλο.

Οι ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα από το οποίο εξυπηρετηθήκατε είναι 14:00 με 17:00 το μεσημέρι. Αν για κάποιο λόγο ο πωλητής σας δεν μπορεί να σας απαντήσει εκείνη την ώρα, οι συνάδελφοί του θα τον ενημερώσουν και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν, συνήθως μέσα στην ίδια ημέρα.
Το Τμήμα Παραδόσεων επικοινωνεί μαζί σας μια ημέρα πριν την προγραμματισμένη παράδοση των επίπλων σας για να σας ενημερώσει σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες που πιθανόν χρειάζεται να διευκρινιστούν. Περισσότερες πληροφορίες για παράδοση των επίπλων σας μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια αυτού του κειμένου.
 


 Πίσω στην αρχή 


Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω τα έπιπλα μου; 


  Τα έπιπλα που παραγγείλατε μπορείτε να τα παραλάβετε μόνοι σας ή να συζητήσετε με τους ανθρώπους μας το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης στο χώρο σας.

Τα σημεία παραλαβής είναι για τη Θεσσαλονίκη το κεντρικό μας κατάστημα στη στροφή Ωραιοκάστρου και για την Αθήνα το κατάστημα της Μεσογείων 308 στον Χολαργό απέναντι από το Νομισματοκοπείο.
Οι ώρες παραλαβής είναι 14:00 με 17:00 αλλά θα πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση, με το Τμήμα Παραδόσεων ή τον σύμβουλο διακόσμησης που σας εξυπηρέτησε, για να μάθετε εάν τα είδη που παραγγείλατε, βρίσκονται στην αποθήκη μας. Υπολογίστε, όμως, ότι απαιτείται κάποιος χρόνος προεργασίας και μεταφοράς τους από τους υπεύθυνους παραδόσεων στη ράμπα.

Μπορείτε επίσης να μάθετε λεπτομέρειες για τον όγκο των επίπλων και το μεταφορικό μέσο που θα χρειαστείτε ή ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο να γνωρίζετε. 

Εάν η αγορά σας περιλαμβάνει μεταφορά και συναρμολόγηση θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας, μόλις ετοιμαστούν τα έπιπλα σας, για να κανονίσουμε το σχετικό ραντεβού παράδοσης. 
 

 Πίσω στην αρχή 


Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης; 

Το κόστος μεταφοράς και τοποθέτησης περιλαμβάνεται στην τιμή, όπου αυτό αναφέρεται, και αφορά την έδρα της εταιρίας, το νομό Θεσσαλονίκης. Για τους υπόλοιπους προορισμούς στην Ελλάδα υπάρχει επιβάρυνση για την οποία θα ενημερωθείτε από το αρμόδιο τμήμα παραδόσεων. Εναλλακτικά μπορείτε να παραλάβετε μόνοι σας ή να παραδώσουμε την παραγγελία σε μεταφορική εταιρία επιλογής σας κατόπιν ειδικής συμφωνίας και αποπληρωμής.
 


 Πίσω στην αρχή 

 

Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

  Κατά την παραγγελία των επίπλων σας από τα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ έγινε ο απαραίτητος έλεγχος της διαθεσιμότητας των προϊόντων που επιθυμείτε και ενημερωθήκατε για τον χρόνο παράδοσης που θα απαιτηθεί. Για να γίνει δέσμευση των προϊόντων σας και να προχωρήσει η παραγγελία σας θα πρέπει να προκαταβάλετε τουλάχιστον το 20% της αξίας για τα προϊόντα που βρίσκονται σε διαρκή παρακαταθήκη και τουλάχιστον το 40% της αξίας για τα προϊόντα ειδικής παραγγελίας.

Το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί, για παράδοση των επίπλων σας στη συγκεκριμένη ημερομηνία που συμφωνήσαμε, προσμετράται από τη στιγμή που συμπληρώθηκε η προκαταβολή σας στο απαιτούμενο όριο. 

Η εξόφληση του υπολοίπου χρηματικού ποσού της παραγγελίας σας γίνεται:
Α. Μια ημέρα πριν την ημερομηνία παράδοσης μέσω τραπέζης, εκτός κι αν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό με τον υπεύθυνο σύμβουλο-διακοσμητή κατά την παραγγελία σας, το οποίο πρέπει να αναγράφεται στο δελτίο παραγγελίας σας. 
Β. Κατά την προσέλευσή σας, σε περίπτωση παραλαβής με δικό σας μέσο, στα καταστήματά μας. 
Με το αρμόδιο Τμήμα Παραδόσεων μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 2310688650 14:00 με 17:00 το μεσημέρι ή μέσω γραπτών μηνυμάτων στο κινητό 6974933847 και email στο marmacare@marmaridis.gr
 

 Πίσω στην αρχή 

Αν κάτι πάει στραβά; 

Έχουμε πάντα τη διάθεση να σας προσφέρουμε, εκτός από τα καλύτερα προϊόντα, και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Τα προϊόντα μας παραδίδονται πάντα σε άριστη κατάσταση γι’αυτό και επιθυμούμε τον έλεγχο από εσάς κατά την παραλαβή τους. Ενημερώστε τον υπεύθυνο πωλητή σας για το όποιο πρόβλημα σας, πριν φύγει το συνεργείο μας από τον χώρο σας.

Θα θέλαμε φυσικά την κατανόησή σας και λίγο χρόνο για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα και να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Αφού επιβεβαιωθεί το πρόβλημα από τους τεχνικούς μας ή και τον κατασκευαστή, θα φροντίσουμε για την γρήγορη επίλυσή του.

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το κατάστημα από όπου αγοράσατε τα έπιπλά σας καθημερινά 15:00 με 17:00 ώστε να μας δώσετε περισσότερες σχετικές πληροφορίες.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα είμαστε δίπλα σας σε ότι κι αν χρειαστείτε.
Λόγος επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος αποτελεί:

Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, την τιμολόγηση, την αποστολή, ή αν στα προϊόντα προκλήθηκαν ελαττώματα κατά τη μεταφορά, όταν αυτή γίνεται από συνεργεία της εταιρίας. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.

Σε κάθε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος για τα οποία φέρει την ευθύνη η εταιρία ή και ο κατασκευαστής.

Το κόστος μεταφοράς προϊόντων προς επιστροφή, επισκευή ή αντικατάσταση (όπως αναγράφεται στην Πολιτική Επιστροφών), καθώς και το κόστος μιας επισκευής είναι ευθύνη του πελάτη.

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μόνο στις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
 



 Πίσω στην αρχή 
  

Τι εγγύηση έχουν τα έπιπλα που αγοράζω; 

 

Όλα τα έπιπλά μας καλύπτονται από σχετική εγγύηση που αναλύεται ανά είδος παρακάτω, καθώς και στο σχετικό έντυπο, με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης των επίπλων σας, που παραλάβατε κατά την παραγγελία. Παρακαλούμε να φυλάξετε την απόδειξη ή αντίγραφό της για να την επιδείξετε σε περίπτωση χρήσης των όρων της εγγύησης. Η εγγύηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις φθοράς που προέρχονται από κακή χρήση, λανθασμένη χρήση καθαριστικών ή άλλων προϊόντων καθώς και εξωτερικούς παράγοντες όπως εκτεταμένη έκθεση σε ήλιο, υγρασία κλπ.

Είναι πολύ σημαντική η ενημέρωση μας κατά τη στιγμή που παραλαμβάνετε τα έπιπλά σας. Έτσι γνωρίζουμε ότι παραλάβατε, ό,τι έπρεπε - όπως έπρεπε ή ότι κάτι, για το οποίο δεν ευθύνεστε, πήγε στραβά. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε με ό,τι χρειαστείτε εκείνη τη στιγμή αλλά και στο μέλλον.

Με μεγάλη χαρά θα δεχτούμε την αξιολόγησή σας για τα έπιπλα και τις υπηρεσίες μας, την οποία θα βρείτε εδώ.

Η εμπειρία μας δείχνει ότι σπάνια θα υπάρξει ελαττωματικό προϊόν από την κατασκευή του. Συνήθως προβλήματα δημιουργεί η κακή χρήση των επίπλων, πχ. ισχυρό καθαριστικό πάνω σε λούστρο επίπλου, υπερβολική έκθεση στον ήλιο κλπ. Παρόλα αυτά τα προϊόντα μας καλύπτονται από αντίστοιχη εγγύηση, πάντα βέβαια με την προϋπόθεση καλής χρήσης, ως εξής:

  • 4 έτη οι βαφές λούστρων των επίπλων
  • 1 έτος τα έγχρωμα λούστρα επίπλων (λάκες)
  • 2 έτη οι μηχανισμοί και τα λοιπά εξαρτήματα
  • 1 έτος τα ηλεκτρικά μέρη των μηχανισμών
  • 3 έτη τα στρώματα
  • 18 μήνες για επενδύσεις από τεχνόδερμα ή ecopelle που καλύπτουν σημεία επαφής με το σώμα
Η εγγύηση των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη. Οι παραπάνω υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του.

Ζητείστε περισσότερες πληροφορίες από τους ανθρώπους μας.

 

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην ορθή επιλογή για τη διακόσμηση των χώρων μου;

Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ πιστεύουμε ότι το απαλό και βαθύ κάθισμα ενός καναπέ, το design του, η μυρωδιά του ξύλου, ζωντανεύουν κάθε φορά που αναζητάμε ηρεμία και γαλήνη. Τα έπιπλα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ έχουν ψυχή, σας μιλούν και σας ταξιδεύουν.

Στα καταστήματά μας θα βρείτε εξειδικευμένους σύμβουλους διακόσμησης που θα σας ακούσουν και θα σας βοηθήσουν να κάνετε την ιδανικότερη επιλογή για τα έπιπλα σας.

Φροντίστε να γνωρίζετε τις διαστάσεις των χώρων επιθυμείτε να επιπλώσετε, περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα και στις εκθέσεις μας για να πάρετε ιδέες και να επιλέξετε το στυλ που σας ταιριάζει και οι άνθρωποί μας είναι πάντα πρόθυμοι να σας προτείνουν τις καλύτερες λύσεις για σας, με βάση το γούστο και το ύψος της επένδυσής σας.

Στόχος μας είναι να σας βοήθουμε να δημιουργήσετε μια ευχάριστη σπιτική ατμόσφαιρα και να χαίρεστε πραγματικά τα έπιπλα μας για πολλά χρόνια.  
 

 Πίσω στην αρχή 
 
 

Τί θα με συμβουλεύατε γενικά σε θέματα διακόσμησης;

  Στο τεράστιο θέμα της διακόσμησης σας παραθέτουμε λίγες, χρήσιμες, πιστεύουμε συμβουλές. 

Τα μοντέρνα διακοσμητικά συνδυάστε τα με μοντέρνα έπιπλα, τα κλασικά με κλασικά. Ιδανικά αν τα έχετε ζευγάρι τοποθετήστε το ένα δίπλα στο άλλο. 

Όταν στολίζουμε μια τραπεζαρία βάζουμε κηροπήγια ή βάζα από τη μια μεριά και στην άλλη μπολ η κασπώ. 

Στις βιτρίνες τα βαριά διακοσμητικά (βάζα, ασημένια) μπαίνουν κάτω και τα γυάλινα ή οι κορνίζες μπαίνουν πιο ψηλά.  

Ο φωτισμός είναι η μισή διακόσμηση. Δημιουργήστε ατμόσφαιρα με τον κατάλληλο φωτισμό. Τα φωτιστικά δαπέδου και οι απλίκες βοηθούν στην ανάδειξη γωνιών ή άλλων περιοχών και αναβαθμίζουν την εικόνα του χώρου. 

Τα μεγάλα χαλιά ταιριάζουν σε τραπεζαρίες, τα μικρά σε σαλόνια. 

Τολμήστε συνδυασμούς πραγμάτων. Ακούγεται ριψοκίνδυνο αλλά μπορεί να κάνει τη διαφορά. 
 
 

 Πίσω στην αρχή 
 



Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
       
Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε ενημερώσεις.


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
      5ο χλμ. Θεσ/νίκης - Λαγκαδά (στροφή Ωραιοκάστρου) | Τ 2310 681494 | F 2310 681732
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ Ν. ΕΓΝΑΤΙΑΣ
      7o χλμ. Θεσ/νίκης - Μουδανιών | Τ 2310 475008 | F 2310 474183
ΑΘΗΝΑ ΑΛΙΜΟΣ
      Λεωφ. Ποσειδώνος 61Α | Τ 210 9820080 | F 210 9856103
ΑΘΗΝΑ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
      Λεωφ. Μεσογείων 308 (Στάση Νομισματοκοπείο) | T 210 6547241 | F 210 6564286
ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ
      Λιοσίων 153-157 (Στάση Αττική) | T 210 8222230 | F 210 8222231
ΑΘΗΝΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙ
      Ακαδημίας & Κριεζώτου | T 210 3652200 | F 210 3652300
ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
      Λεωφ. Κηφισού 60 (Γέφυρα Ροσινιόλ) | T 210 5712121 | F 210 5714141
ΑΘΗΝΑ ΨΥΧΙΚΟ
      Λεωφ. Κηφισίας 230 (Πεζογέφυρα Κολεγίου Ψυχικού) | T 210 6777766 | F 210 6722244
ΑΘΗΝΑ ΙΛΙΟΝ
      Θηβών 281 | T 210 5723000 | F 210 5723003
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
      Γρ. Λαμπράκη 21 | T 210 4102829 | F 210 4130643

ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ                                          Copyright © 2015 - 2017 -- marmaridis.gr | -- Κατασκευη eshop by infocus
© 2015 - 2017 -- marmaridis.gr -- Κατασκευη eshop by infocus
Back to top