ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ
  
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ:  
|
|
 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ 9:30 - 20:30   ΣΑΒΒΑΤΟ 9:30 - 17:30
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
   

Εγγύηση καλής χρήσης


 Δ. Tι σημαίνει εγγύηση καλής χρήσης 

  • Η εγγύηση καλής χρήσης αφορά ξεκάθαρα μόνο το service και την ενασχόληση με το προϊόν και όχι την αποστολή τεχνικού ή μεταφοράς του προϊόντος.

• Για τη διαπίστωση της ανάγκης επισκευής προϊόντος που καλύπτεται από τους παρόντες όρους εγγυήσεως, η δαπάνη μετάβασης και απασχόλησης του προσωπικού της εταιρείας, επιβαρύνει τον πελάτη και προκαταβάλλεται.

• Οι χρεώσεις της αποστολής τεχνικού ή της μεταφοράς του προϊόντος είναι ξεχωριστές, και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης καλής χρήσης του προϊόντος.

• Εγγύηση καλής χρήσης σημαίνει ότι η εταιρεία
διασφαλίζει και εγγυάται για τα προϊόντα της, με ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο που έχει ορίσει εκ των προτέρων για το κάθε προϊόν και εξάρτημα ξεχωριστά.

• Η εταιρεία εγγυάται την δωρεάν επιδιόρθωση ή επισκευή του προϊόντος μόνο σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης καλής χρήσης και χωρίς κάποια υπαιτιότητα του πελάτη που ενδεχομένως δημιούργησε ελάττωμα στο προϊόν.

Στην περίπτωση που δεν μπορεί να επιδιορθωθεί ή επισκευαστεί το προϊόν από την εταιρεία & είναι εντός εγγύησης και δίχως κάποια υπαιτιότητα του πελάτη για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε, τότε και μόνο τότε προβαίνουμε σε πλήρη αντικατάσταση του προϊόντος.

• Η εγγύηση καλής χρήσης με επιδιόρθωση ή επισκευή ή αντικατάσταση προϋποθέτει την σωστή χρήση και συντήρηση του προϊόντος από μέρους του πελάτη. Σε περίπτωση όπου υπάρχει υπαιτιότητα του πελάτη για την κατάσταση του προϊόντος, δηλαδή μη σωστή χρήση ή μη σωστή συντήρηση του προϊόντος, τότε η εγγύηση παύει να ισχύει και δεν υφίσταται, από εκείνη την στιγμή ότι αναλάβει η εταιρεία θα είναι με πλήρες κόστος.

• Η εγγύηση καλής χρήσης δεν ισχύει σε περιπτώσεις φθοράς που προέρχονται από κακή χρήση, λανθασμένη χρήση καθαριστικών ή άλλων προϊόντων, σπασίματα, φθορές (πχ. Γρατζουνιές, χτυπήματα κλπ.), καθώς και εξωτερικούς παράγοντες όπως εκτεταμένη έκθεση στον ήλιο, υγρασία και όλοι οι εξωγενείς παράγοντες.

• Η εγγύηση καλής χρήσης των προϊόντων δεν περιλαμβάνει-καλύπτει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και την μεταφορά προς επισκευή, επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη.



H εγγύηση καλής χρήσης ισχύει μόνο όταν:

• Η εγγύηση καλής χρήσης των προϊόντων ισχύει μόνο όταν υπάρχει φυσιολογική χρήση των επίπλων-προϊόντων, για την χρήση που προορίζονται και για το διάστημα που αναφέρεται από την ημερομηνία που αναγράφεται στο τιμολόγιο ή στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος έως ότου και την λήξη του συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου - ορίου που έχει ορίσει εκ των προτέρων η εταιρεία για το κάθε προϊόν και εξάρτημα ξεχωριστά.

• Η εταιρεία δεσμεύεται να επισκευάσει, επιδιορθώσει το προϊόν κατά την κρίση της, εφόσον κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση καλής χρήσης και δεν προήλθε από κακή χρήση του πελάτη. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει καταργηθεί, η εταιρεία θα το αντικαταστήσει-επισκευάσει με άλλο αντίστοιχης αξίας που ταιριάζει. Σε καμία περίπτωση, το χρηματικό ποσό της αγοράς σας δεν επιστρέφεται.

• Για τη διαπίστωση της ανάγκης επισκευής προϊόντος που καλύπτεται από τους παρόντες όρους εγγυήσεως, η δαπάνη μετάβασης και απασχόλησης του προσωπικού της εταιρείας , επιβαρύνει τον πελάτη και προκαταβάλλεται. Σε περίπτωση επισκευής των προϊόντων , που καλύπτεται από τους παρόντες όρους, τα τυχόν απαιτούμενα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων από και προς τον τόπο παράδοσης, επιβαρύνουν αποκλειστικώς τον πελάτη.
 



H εγγύηση καλής χρήσης δεν καλύπτει ζημιές από μη - συμβατή χρήσης όπως:


• Σπάσιμο ή άλλη φθορά του προϊόντος ή μέρος από ΜΗ-Φυσιολογικές ενέργειες (π.χ. βίαιη ρίψη, σύρσιμο, χτύπημα, γδάρσιμο με εργαλεία ή άλλα αντικείμενα).
• Φθορά από κάψιμο ή τσιγάρο.
• Ζημιά στο προϊόν από ατύχημα.
• Υποχώρηση επιφάνειας ή συνδεσμολογίας από ανάρμοστη ή αδικαιολόγητη για τη χρήση του προϊόντος ενέργεια
• Χρήση Χημικών καθαριστικών
• Υποχώρηση επιφάνειας-σπάσιμο από βάρος μεγαλύτερου του επιτρεπτού.
• Φθορά ή καταστροφή κατά την αποσυναρμολόγηση και επανασυναρμολόγηση από ΜΗ-Εξουσιοδοτημένο προσωπικό της εταιρείας (π.χ. μεταφορικές εταιρίες, η από τον πελάτη).
• Η διάρκεια ζωής του υλικού στα μαξιλάρια καθίσματος των καναπέδων, εξαρτάται από την χρήση που γίνεται.
• Τα λουστραριστά έπιπλα ενδέχεται να παρουσιάσουν αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου (π.χ. σε καπλαμά δρυς, οξιά και καρυδιά λόγω της φυσικότητας του ξύλου υπάρχει ενδεχόμενο κάποιας αλλοίωσης του χρώματος από φυσικά αίτια, όπως ήλιος, φως ή άλλες συνθήκες περιβάλλοντος).
• Τα έπιπλα από μασίφ ξύλο, αποτελούν ζωντανό οργανισμό και χρειάζονται ειδική φροντίδα συντήρησης ώστε να μην αποκτήσουν σχισμές η παραμορφώσεις όπου και αυτές εάν συμβούν είναι φυσιολογικό φαινόμενο ενός ζωντανού οργανισμού. Για την φροντίδα αυτή πρέπει να απευθυνθείτε σε ειδικά καταστήματα που προσφέρουν υλικά και εργαλεία για την φροντίδα αυτή. Πληροφορηθείτε για τις οδηγίες συντήρησης, στις λεπτομέρειες του προϊόντος.
• Στις λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος, μπορείτε να βρείτε συμβουλές για την σωστή συντήρηση των επίπλων, παρακαλώ ενημερωθείτε.



Εγγύηση σωστής μεταφοράς & σωστής συναρμολόγησης προϊοντων:

Όταν ο πελάτης κάνει την συναρμολόγηση μόνος του
Αυτή η εγγύηση είναι ενεργή για προϊόντα τα οποία και έχει συναρμολογήσει τεχνικός της εταιρείας. Στην περίπτωση που το προϊόν το έχει συναρμολογήσει ο πελάτης μόνος του η εταιρεία δεν εγγυάται για την συνδεσμολογία των ενώσεων του προϊόντος, αλλά πάρα ταύτα το προϊόν έχει εγγύηση σε όλα τα μέρη των υλικών του εκτός των ενώσεων. Δηλαδή το προϊόν εξακολουθεί να έχει εγγύηση σε όλα τα υλικά του, όχι όμως στις ενώσεις που συνδέθηκαν και ενώθηκαν από τον πελάτη.

Όταν ο πελάτης μεταφέρει το προϊόν μόνος του
Αυτή η εγγύηση είναι ενεργή για προϊόντα τα οποία και έχει μεταφέρει η εταιρεία στο σπίτι του πελάτη. Στην περίπτωση που τον προϊόν το παραλαμβάνει ο πελάτης μόνος του και το μεταφέρει ο ίδιος, τότε η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη χωρίς να εγγυάται η εταιρία την σωστή μεταφορά του προϊόντος από την στιγμή που δεν κάνει η εταιρεία την μεταφορά. Πάρα ταύτα το προϊόν εξακολουθεί να έχει εγγύηση σαν προϊόν σε όλα του τα μέρη αλλά ότι έχει συμβεί με υπαιτιότητα του πελάτη κατά την μεταφορά του προϊόντος η εταιρεία δεν το καλύπτει.

Όταν μεταφέρουμε εμείς το προϊόν στο σπίτι του πελάτη
Εγγυόμαστε την σωστή και ασφαλή μεταφορά του προϊόντος.

Όταν συναρμολογούμε εμείς το προϊόν
Εγγυόμαστε την σωστή και ασφαλή συναρμολόγηση του προϊόντος.

Όταν μεταφέρουμε εμείς και παραδίδουμε το προϊόν σε μεταφορική
Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση την ευθύνη πλέον φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.
 
 



Kατάλογος εγγυήσεων:



• Όλα τα εσωτερικά υλικά επίπλων στα: μαξιλάρια καθίσματος
• Μηχανισμοί επίπλων με ντίζα, ηλεκτρικοί ή και χειροκίνητοι
• Μηχανισμοί επίπλων όπως μπουκάλες – συρτάρια - ροδάκια – έμβολα – πόμολα - οδηγοί συρταριών – μεντεσέδες κλπ.
• Επενδύσεις από τεχνόδερμα ή ecopelle
• Εξώραφες ραφές – εσωτερικές ραφές – φερμουάρ
• Ηλεκτρολογικά μέρη - led φωτισμός – απλός φωτισμός κλπ.
• Όλα τα μέρη ενώσεων που χρήζουν συνδεσμολογίας
• Όλα τα έγχρωμα λούστρα επίπλων (λάκες - επιστρώσεις κλπ.)
• Όλα τα μέρη των προϊόντων που απαρτίζονται από πλαστικό – καουτσούκ κλπ.
• Όλα τα μέρη των προϊόντων που απαρτίζονται από μοριοσανίδα
 μήνες εγγύηση καλής χρήσης
• Όλα τα εσωτερικά υλικά επίπλων στα: μαξιλάρια πλάτης – μαξιλάρια φιγούρας – ιμάντες – σούστες – ελατήρια κλπ.
• Όλα τα υφάσματα σε καναπέδες – κρεβάτια – καθίσματα κλπ.
• Όλα τα μέρη στήριξης προϊόντων όπως πόδια σε καθίσματα – πόδια σε καναπέδες
– πόδια σε κρεβάτια – πόδια σε τραπεζαρίες – πόδια σε συνθέσεις – πόδια σε μπουφέδες – τρέσες κλπ.
• Όλα τα προϊόντα μελαμίνης
• Όλα τα προϊόντα πολυκαρμπονικού
• Όλα τα τζάμια tempered glass




• Ορισμένα στρώματα 
• Όλα τα μέρη των προϊόντων που απαρτίζονται από μασίφ μέταλλά
• Όλα τα μέρη των προϊόντων που απαρτίζονται από mdf
• Όλα τα μέρη των προϊόντων που απαρτίζονται από μασίφ ξυλεία




• Ορισμένα στρώματα 
• Ορισμένοι σκελετοί σαλονιών 
• Τα μέρη φυσικού καπλαμά που απαρτίζονται σε ένα προϊόν
• Οι βαφές λούστρων των επίπλων κλπ.


Οδηγίες συντήρησης/φροντίδας  
Για να ισχύει η εγγύηση είναι απαραίτητο να ακολουθείτε τις οδηγίες συντήρησης για κάθε προϊόν. Στα καταστήματα ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.marmaridis.gr θα βρείτε όλες τις οδηγίες συντήρησης εδώ
  
 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΕΙΣΟΔΟΣ  |   ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
 


   
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
      5ο χλμ. Θεσ/νίκης - Λαγκαδά (στροφή Ωραιοκάστρου) | Τ 2310 681494 | F 2310 681732
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ Ν. ΕΓΝΑΤΙΑΣ
      7o χλμ. Θεσ/νίκης - Μουδανιών | Τ 2310 475008 | F 2310 474183
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΣΙΜΙΣΚΗ
      Τσιμισκή με Εθνικής αμύνης γωνία | Τ 2310 260241
ΑΘΗΝΑ ΑΛΙΜΟΣ
      Λεωφ. Ποσειδώνος 61Α | Τ 210 9820080 | F 210 9856103
ΑΘΗΝΑ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
      Λεωφ. Μεσογείων 308 (Στάση Νομισματοκοπείο) | T 210 6547241 | F 210 6564286
ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ
      Λιοσίων 153-157 (Στάση Αττική) | T 210 8222230 | F 210 8222231
ΑΘΗΝΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙ
      Ακαδημίας & Κριεζώτου | T 210 3652200 | F 210 3652300
ΑΘΗΝΑ ΚΗΦΙΣΙΑ
      Λεωφ. Κηφισίας 239 | T 210 8084932
ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
      Λεωφ. Κηφισού 60 (Γέφυρα Ροσινιόλ) | T 210 5712121 | F 210 5714141
ΑΘΗΝΑ ΨΥΧΙΚΟ
      Λεωφ. Κηφισίας 230 (Πεζογέφυρα Κολεγίου Ψυχικού) | T 210 6777766 | F 210 6722244
ΑΘΗΝΑ ΙΛΙΟΝ
      Θηβών 281 | T 210 5723000 | F 210 5723003
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
      Γρ. Λαμπράκη 21 | T 210 4102829 | F 210 4130643
ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ  | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Copyright © 2015 - 2017 -- marmaridis.gr | -- Κατασκευη eshop by infocus
 


   
ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ
Copyright © 2015 - 2017 -- marmaridis.gr | -- Κατασκευη eshop by infocus
Back to top