Δ. ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ


Δ. Τρόποι Αποστολής – Παράδοσης

  Δ.1 Τόπος και χρόνος παράδοσης

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Οι παραγγελίες εκτελούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών σε προκαθορισμένες ώρες με εύλογη διάρκεια απόκλισης λόγω δυσκολιών κατά την παράδοση άλλων ειδών σε άλλους πελάτες ή και κυκλοφοριακών προβλημάτων. 
Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφόσον αυτό συμφωνηθεί με τον πελάτη. 



Δ.2 Τρόπος παράδοσης παραγγελίας - χρεώσεις για παραδόσεις 

στις περιοχές εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος

Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα μπορούν, με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη, να αποσταλλούν στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ γνωστοποιεί στον πελάτη με την ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας το κόστος αποστολής ή άλλως αργότερα με νεώτερη αλληλογραφία εφόσον η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά νησιωτική ή ακριτική περιοχή κ.λ.π.).
Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με 40,00€ έξοδα αποστολής ανά προϊόν. Η παραπάνω χρέωση συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α. 23%.
Οι περιοχές εξυπηρέτησης της εταιρείας αφορούν τα όρια των πολεοδομικών συγκροτημάτων της Θεσσαλονικής και της Αθήνας – Πειραιά.
 


  Δ.3 Παραδόσεις σε περιοχές εκτός των περιοχών εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος 

Στις περιπτώσεις παραδόσεων εκτός των περιοχών εξυπηρέτησης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, ενώ η εταιρεία εκπληρώνει την υποχρέωσή της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους με την παράδοση του σε άρτια κατάσταση και συσκευασία, στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής. Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση και συμφωνία (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο, (τηλ. 2310 681650 και ώρες Δευτέρα – Παρασκευή 14:00-17:00) για να ρυθμισθεί ο ακριβής χρόνος παράδοσης στον μεταφορέα, ο τόπος παράδοσης κλπ.

Η συμφωνία ανάθεσης στο αντίστοιχο πρακτορείο βαρύνει τον κάθε πελάτη που γνωρίζει ποιοί εξυπηρετούν καλύτερα την περιοχή του. Η αξία των εμπορευμάτων πρέπει να έχει εξοφληθεί τουλάχιστον 1 ημέρα πριν την παράδοση στο πρακτορείο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παρουσία εκπροσώπου του πελάτη που θα πρέπει να παρευρίσκεται κατά την παράδοση τους από εμάς στους μεταφορείς, για να ελέγξει και παραλάβει τα προϊόντα ποιοτικώς και ποσοτικώς, σωστά και ακέραια. Εάν κατά την κρίση του εκπροσώπου υπάρχει πρόβλημα στα προϊόντα, θα πρέπει να γίνεται επιτόπου αποσυσκευασία των εμπορευμάτων για την ορθή παραλαβή τους. Τα εμπορεύματα στη συνέχεια ταξιδεύουν με κίνδυνο του αγοραστή.


Δ.4 Παραλαβή από κατάστημα

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα παραλαβής με ίδια μέσα από τα καταστήματα της εταιρείας, που έχουν οριστεί ως καταστήματα παραλαβής, χωρίς επιπλέον χρέωση. Για την περιοχή της Θεσσαλονίκης κατάστημα παραλαβής είναι οι κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στο 5ο χλμ Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά, στροφή Ωραιοκάστρου και για την περιοχή των Αθηνών το κατάστημα της εταιρείας το κατάστημα επί της Λεωφόρου Κηφισού 60 στο Περιστέρι.

Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από τα ορισθέντα καταστήματα παραλαβής, εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο κατάστημα αυτό, αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων αυτών με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει ήδη επιλέξει.

Ο πελάτης θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένο μέλος στην ιστοσελίδα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, έτσι ώστε να έχει ήδη παράσχει τα απαιτούμενα στοιχεία για την εξακρίβωση της ταυτότητάς του (δηλαδή, ονοματεπώνυμο, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμό δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου, Kωδικό Εισόδου (Username) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (Password).

Η παραλαβή γίνεται σε συγκεκριμένη προθεσμία, κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη και ρητής αποδοχής της ημερομηνίας παραλαβής και από τα δυο μέρη. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την παραλαβή των πωληθέντων στη διάρκεια της ως άνω αναφερόμενης προθεσμίας, τότε η πώληση αυτοδικαίως ακυρώνεται και η εταιρία μπορεί να χρησιμοποιήσει και να διαθέσει τα προϊόντα σε άλλες παραγγελίες.

Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής.
 
 


Δ.4.α Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας ή εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου του.




  Δ.5 Γενικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις 

Οι παραδόσεις των ειδών στα όρια των περιοχών εξυπηρέτησης της εταιρείας, πραγματοποιούνται στο ισόγειο της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του είδους σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε θα πρέπει να έχει προηγηθεί γραπτή συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) και συμφωνία με την εταιρεία. Στις περιπτώσεις αυτές θα επιβαρυνθεί με το σχετικό κόστος. Η εταιρεία δικαιούται για λόγους ασφαλείας και προστασίας των προϊόντων και των μεταφορέων, να προτείνει εναλλακτικά τη μεταφορά στον όροφο μέσω γερανού. Τα σχετικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Διευκρινίζεται ότι για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στα προϊόντα κατά τη μεταφορά από το ισόγειο μέχρι τον όροφο, βαραίνει τον πελάτη, καθώς ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή απο τη στιγμή που το είδος παραδίδεται στο ισόγειο της διεύθυνσης που θα υποδείξει ο πελάτης.

 
Δ.6 Δικαίωμα απόρριψης παραγγελίας προϊόντων εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να απορρίψει και να μην κάνει δεκτές παραγγελίες στις οποίες σωρευτικά
  • ο πελάτης ορίζει ως τόπο παράδοσης περιοχή εκτός των περιοχών εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος,
  • ο πελάτης ζητά να εξοφλήσει την αξία της αγοράς με αντικαταβολή
Αντίθετα, δύναται να δεχθεί μία τέτοια παραγγελία εφόσον ο πελάτης δεχθεί έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής που τα μέρη θα συμφωνήσουν μεταξύ τους εγγράφως.
 

Δ.7 Γενικοί όροι περί αποστολής προϊόντων

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.
 

Δ.8 Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων καθορίζεται και επιβεβαιώνεται κατά την αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η επιβεβαίωση του χρόνου παράδοσης αποτελεί ευθύνη του πελάτη και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας, για οποιαδήποτε αιτία. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντων, δικαιούται να αναβάλει την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) ή τηλεφωνική ενημέρωση.

Αν η καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας οφείλεται σε ένα ή περισσότερα προϊόντα από το σύνολο των παραγγελθέντων, το υπόλοιπο της παραγγελίας μπορεί να εκτελεστεί κανονικά με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη.


Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
       
Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε ενημερώσεις.


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
      5ο χλμ. Θεσ/νίκης - Λαγκαδά (στροφή Ωραιοκάστρου) | Τ 2310 681494 | F 2310 681732
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ Ν. ΕΓΝΑΤΙΑΣ
      7o χλμ. Θεσ/νίκης - Μουδανιών | Τ 2310 475008 | F 2310 474183
ΑΘΗΝΑ ΑΛΙΜΟΣ
      Λεωφ. Ποσειδώνος 61Α | Τ 210 9820080 | F 210 9856103
ΑΘΗΝΑ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
      Λεωφ. Μεσογείων 308 (Στάση Νομισματοκοπείο) | T 210 6547241 | F 210 6564286
ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ
      Λιοσίων 153-157 (Στάση Αττική) | T 210 8222230 | F 210 8222231
ΑΘΗΝΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙ
      Ακαδημίας & Κριεζώτου | T 210 3652200 | F 210 3652300
ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
      Λεωφ. Κηφισού 60 (Γέφυρα Ροσινιόλ) | T 210 5712121 | F 210 5714141
ΑΘΗΝΑ ΨΥΧΙΚΟ
      Λεωφ. Κηφισίας 230 (Πεζογέφυρα Κολεγίου Ψυχικού) | T 210 6777766 | F 210 6722244
ΑΘΗΝΑ ΙΛΙΟΝ
      Θηβών 281 | T 210 5723000 | F 210 5723003
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
      Γρ. Λαμπράκη 21 | T 210 4102829 | F 210 4130643

ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΕΠΙΠΛΑ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ                                          Copyright © 2015 - 2017 -- marmaridis.gr | -- Κατασκευη eshop by infocus
© 2015 - 2017 -- marmaridis.gr -- Κατασκευη eshop by infocus
Back to top